Termeni și condiții

Înainte de a utiliza sau obține orice materiale, informații, servicii prin intermediul acestui magazin online, vă rugăm să citiți cu atenție Termenii și Condițiile. Aceste prevederi se completează și cu legea 365/2002 privind comerțul electronic republicată și modificată și cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.

1. Informații administrator magazin online

Site-ul www.handyhands.ro este administrat de către Handy Hands Crafts SRL cu sediul în Comuna Bradu, Sat Geamana, județul Argeș, România, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J03/853/2018, Cod de Identificare Fiscală 39254667, Tel. 0759 775 267; 0759 437 990, email. contact@handyhands.ro.

2. Acceptare TCGV

Administratorul vă oferă accesul în magazinul online și utilizarea acestuia, sub rezerva acceptării de către dumneavoastră a acestor termeni și condiții. Prin accesarea, utilizarea, obținerea sau achiziționarea oricărui produs, conținut, date, materiale, informații sau servicii prin intermediul magazinului nostru online, dumneavoastră sunteți de acord să respectați acești Termeni și Condiții. Administratorul își rezervă dreptul de a completa sau modifica orice informație din magazinul virtual fără a anunța în prealabil utilizatorii site-ului.

3. Drepturi de autor

Vizitatorul/Cumpărătorul înțelege dreptul de proprietate intelectuală și nu va descărca/utiliza conținutul magazinului online HandyHands, imagini, descrieri, elemente grafice, fără acordul scris al administratorului întrucât reprezintă proprietatea administratorului, fiind aparat de legea dreptului de autor și de legile referitoare la proprietatea intelectuală și industrială.

4. Perfectarea contractului la distanță, valabilitate

Odată cu lansarea comenzii de pe magazinul online HandyHands, cumpărătorul acceptă comunicarea prin e-mail sau telefon prin care administratorul își derulează activitatea.
Prezentul contract la distanță intră în vigoare în momentul confirmării comenzii de către administrator. Confirmarea se efectuează verbal (telefonic) sau electronic (e-mail).
TCGV magazinului online HandyHands stau la baza contractului astfel perfectat.
Administratorul nu consideră sub nici o forma o comandă neconfirmată ca având valoarea unui Contract.
Cumpărătorul devine proprietarul mărfii după confirmarea plății, în cazul plătii prin OP sau card respectiv după efectuarea plății și semnarea documentelor de transport în cazul livrării prin curier cu plata ramburs.

5. Prețuri, modalități de plată, facturare

Prețurile sunt afișate pe pagina dedicată fiecărui produs, conțin TVA și nu includ cheltuielile de livrare decât dacă este specificat în mod expres acest aspect sau se oferă ca și bonus pentru comenzile mari. În cazul în care prețul nu este afișat, veți avea posibilitatea de a cere o ofertă, iar un operator vă va comunica prețul în cel mai scurt timp posibil.
Prețul produsului comandat este cel afișat la data plasării comenzii.
Prețul imprimat pe factură este același cu cel transmis de operatori în momentul confirmării comenzii.
Prețul produselor din magazinul online HandyHands poate fi diferit de cel din magazinele fizice.
Modalitățile de plată sunt disponibile pe pagina de lansare a comenzii.
Pe baza informațiilor deținute de HandyHands și a celor furnizate de cumpărător va fi emisa o factură pentru bunurile livrate. Totodată, coletul va fi însoțit de documentația prevăzută de lege pentru produsul /produsele comandat(e), după caz: certificat/declarație de conformitate, certificat de garanție, instrucțiuni de utilizare, etc.

6. Stocuri

Toate produsele sunt realizate manual, iar în dreptul fiecărui produs, este specificat termenul de realizare, așadar expedierea comenzilor se face prin curier rapid în termen de maxim 24 de ore de la definitivarea acestora.

7. Garanții HandyHands SRL.

Produsele beneficiază de garanție în concordanță cu legislația specifică în vigoare. Consumatorul are obligația să respecte modul de utilizare și întreținere specific fiecărui produs.

8. Informații privind exercitarea dreptului de retragere.

Aceste prevederi se completează cu legea 365/2002 privind comerțul electronic republicată și modificată și cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.

9. Politica de retur

Site-ul www.handyhands.ro comercializează în principal produse personalizate după specificațiile clienților, care se încadrează în excepțiile privind dreptul de retragere prevăzute de articolul 16 al OUG. 34/2014 referitoare la contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale. Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, în cazul în care consumatorul (Cumpărătorul) optează pentru achiziționarea unor produse personalizate în mod clar, confecționate după specificațiile indicate de către consumator (Cumpărător), produsele suferind astfel modificări la cererea Cumpărătorului, acesta acceptă faptul că produsele de acest fel nu se returnează și nu se pot înlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare. Majoritatea produselor comercializate pe site-ul www.handyhands.ro intră sub incidența acestei excepții, fiind personalizate în mod clar, după specificațiile prezentate de consumator (Cumpărător). O.G. 34/2014 poate fi consultata aici.

În cazul produselor nepersonalizate, potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris, printr-o declarație neechivocă făcută pe un mediu durabil (hârtie – prin poșta, email – pe adresa contact@handyhands.ro) că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia fizica a produsului. Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

Dacă produsul este neconform prezentării, indiferent că este sau nu personalizat, www.handyhands.ro oferă cumpărătorului drept de schimb sau retur.
În acest scop, puteti folosi modelul de retragere alăturat, folosirea lui nu este însă obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

10. Consecințele retragerii

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, exclusiv costurile livrării, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 30 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.
Costurile suplimentare reprezintă orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calităților și funcționării produselor, taxe poștale sau de orice altă natură) care urmează a fi suportate de consumator cu ocazia exercitării dreptului de retragere.
Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile. Livrarea standard se consideră livrarea oferită gratuit de către echipa HandyHands pentru comenzi mai mari de 400 ron. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Condițiile dreptului de retragere se aplică doar consumatorilor persoane fizice, definite in art 2, pct.1 al OUG 34/2014.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor. Consumatorul este responsabil de integritatea produsului până la intrarea în posesia magazinului. Costul aproximativ este estimat la 30 lei.
Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulării, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
La solicitarea și cu acordul consumatorului, HandyHands poate recomanda cumpărătorului achiziționarea altui produs de o calitate și la un preț echivalente cu cele solicitate în prima comandă. Comanda inițială va fi anulată la data confirmării comenzii produsului/produselor ce înlocuiesc produsul inițial.

Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face într-un magazin, nu pentru a va oferi 14 zile de utilizare gratuită.

Nu pot fi returnate produsele care:
· au făcut obiectul unei comenzi speciale
· au fost distinct personalizate la cererea consumatorului
· au fost confecționate după specificațiile consumatorului (ex: nuanțarea produsului în culoarea dorită de client, etc.)
· prezintă urme de lovire, deteriorare, uzură
· au fost desigilate și nu mai au ambalajul original intact, cu toate accesoriile și eticheta integre.
· sunt puse prin orice mijloc într-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare.
Pentru produsele ridicate de către cumpărător direct de la sediu, întrucât cumpărătorul are posibilitatea de a verifica produsul în mod direct, nu se aplică condițiile de retur prevăzute în prezenta secțiune.

HandyHands va suporta cheltuielile de retur dacă acesta îi este imputabil. (Produsele primite nu corespund comenzii, sunt altele decât cele solicitate prin transmiterea acesteia).

Pentru alte informații legate de returul produselor vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact sau la adresa de email contact@handyhands.ro.

11. Model de formular de retragere

Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriți să vă retrageți din contract.

Către SC. Handy Hands Crafts SRL, Comuna Bradu, Sat Geamana, Argeș, E-mail: contact@handyhands.ro,
Telefon: 0759 775 267; 0759437990
Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră din contractul referitor la vânzarea online a următoarelor produse : ________________________
Comandate la data __________/ primite la data ____________
Nr. Factură __________
– Numele consumatorului (consumatorilor)
– Adresa consumatorului (consumatorilor)
– Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
– Data

12. Program de lucru, livrări, termene

O comanda poate fi plasată în orice moment, dar perioada de procesare este de Luni pana Vineri in intervalul orar 8-18, exceptând sărbătorile legale.
Produsele disponibile în magazinul online pot fi livrate prin flota HandyHands în aria specificată sau prin curiei.
Termenul de livrare pentru produse este de 48-72 ore din momentul confirmării livrării.
Livrările fizice se efectuează door to door, prin curierat rapid, în afara zonei de distribuție prin flota HandyHands – serviciu externalizat deci independent de administrator. Pot exista întârzieri față de termenul de livrare stabilit în momentul confirmării comenzii; în acest caz administratorul nu își asumă nici o răspundere în numele firmelor de curierat.
Administratorul își asumă responsabilitatea în privința livrării produselor comandate de cumpărător. Riscul primirii bunului se transferă la cumpărător în momentul predării efective a bunului.
În dreptul fiecărui produs este specificat termenul de realizare a acestuia, având în vedere că majoritatea produselor sunt realizate manual, acest termen este în principal între 3-5 zile, iar termenul de livrare, de 48-72 de ore se ia în considerare în momentul predării flotei HandyHands sau a curierilor.

13. Obligațiile cumpărătorului

Să furnizeze informații reale, corecte și actuale despre entitatea sa atunci când acestea i se cer, în caz contrar există posibilitatea refuzării comenzilor;
Să accepte soluționarea eventualelor probleme în termen de 30 de zile de la data sesizării acestora printr-un email adresat administratorului;
Să accepte TERMENII ȘI CONDIȚIILE administratorului odată cu lansarea comenzilor și să achite contravaloarea mărfii prin metodele puse la dispoziție, la momentul transmiterii comenzii.

14. Obligațiile vânzătorului

Să pună la dispoziția utilizatorilor gratuit informații profesionale cu privire la produsele și serviciile sale. Conținutul publicat în magazinul virtual are caracter orientativ. Caracteristicile produselor și documentația tehnică aferentă acestora afișate pe site sunt puse la dispoziție de către producători și furnizori. Imaginile produselor sunt afișate cu titlu de prezentare. Aspectul poate suferi mici modificări în funcție de materialele din stocul furnizorilor.
Să contacteze clienții pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;
Să livreze produsele în cel mult 30 zile de la confirmarea livrării, daca acestea sunt in stoc;
Să utilizeze datele personale colectate de la clienți/utilizatori în concordanță cu secțiunea `Confidențialitate`, parte integranta din TERMENI ȘI CONDIȚII.

15. GDPR Politica de confidențialitate și Politica Cookies

A. Introducere

Confidențialitatea vizitatorilor website-ului nostru este foarte importantă pentru noi și ne luăm angajamentul să o protejăm. Această politică explică ce vom face cu informațiile dumneavoastră personale.
Acordarea consimțământului asupra utilizării cookie-urilor în concordanță cu termenii acestei politici atunci când vizitați website-ul nostru pentru prima dată, ne permite să utilizăm cookie-uri de fiecare dată când vizitați website-ul nostru.

B. Credit

Acest document a fost creat folosind un șablon de la SEQ Legal (seqlegal.com) și modificat de către HandyHands (www.handyhands.ro)

C. Colectarea informațiilor personale

Pot fi colectate, stocate și utilizate următoarele tipuri de informații personale:- informații despre computer, inclusiv adresa IP, locația geografică, tipul și versiunea browser-ului și despre sistemul de operare;
– informații despre vizitele și utilizarea acestui website, inclusiv sursa de recomandare, durata vizitei, vizualizările paginii și căile de navigare pe website;
– informații precum adresa dvs. de e-mail, pe care le introduceți atunci când vă înregistrați pe website-ul nostru;
– informațiile pe care le introduceți atunci când creați un profil pe website-ul nostru – de exemplu, numele dvs., pozele de profil, sexul, data nașterii, starea civilă, interese și hobby-uri, detalii academice și detalii despre ocupație;
– informații precum numele și adresa dvs. de e-mail, pe care le introduceți pentru a configura abonările la e-mailurile și/sau la buletinele noastre informative;
– informații pe care le introduceți în timp ce utilizați serviciile de pe website-ul nostru;
– informații care sunt generate în timp ce utilizați website-ul nostru, inclusiv despre când, cât de des și în ce circumstanțe îl utilizați;
– informații referitoare la orice achiziție efectuată, servicii utilizate sau tranzacții pe care le faceți prin intermediul website-ului nostru, care pot include numele, adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail și detaliile cardului bancar;
– informațiile pe care le postați pe website-ul nostru cu intenția de a le publica pe internet, care pot include numele dvs. de utilizator, imaginile de profil și conținutul postărilor;
– informații conținute în orice comunicări ne trimiteți prin e-mail sau prin intermediul website-ului nostru, inclusiv conținutul comunicărilor și metadatele acestora;
– orice alte informații personale pe care ni le trimiteți.
Înainte de a ne divulga informațiile personale ale unei alte persoane, trebuie să obțineți consimțământul acelei persoanei atât pentru divulgarea, cât și pentru procesarea informațiilor personale în conformitate cu această politică.

D. Utilizarea informațiilor dvs. personale

Informațiile personale transmise prin intermediul website-ului nostru vor fi utilizate în scopurile specificate de această politică sau în paginile respective ale website-ului. Putem folosi informațiile dvs. personale pentru:-administrarea website-ului și a afacerii noastre;
– personalizarea website-ului nostru pentru dvs.;
– autorizarea utilizării serviciilor disponibile pe website-ul nostru;
– trimiterea de bunuri cumpărate prin intermediul website-ului nostru;
– furnizarea serviciilor achiziționate prin intermediul website-ului nostru;
– trimiterea de rapoarte, facturi și notificări de plată către dvs. și colectarea plăților de la dvs.;
– trimiterea de comunicări comerciale în vederea informării;
– trimiterea prin e-mail de notificări solicitate în mod expres;
– trimiterea buletinului nostru informativ prin e-mail, dacă l-ați solicitat (ne puteți informa oricând dacă nu mai doriți această comunicare);
– trimiterea de comunicări de marketing referitoare la afacerea noastră sau la companiile unor terți selectați cu atenție, care considerăm că vă pot interesa, prin poștă sau, acolo unde ați consimțit în mod specific, prin e-mail sau tehnologii similare (ne puteți informa în orice moment dacă nu mai doriți să primiți comunicări de marketing);
– furnizarea către terți a informațiilor statistice despre utilizatorii noștri (acești terți nu vor putea identifica niciun utilizator cu ajutorul acestor informații);
– abordarea solicitărilor și reclamațiilor făcute de dvs. sau despre dvs. referitoare la website-ul nostru;
– păstrarea securității website-ului nostru și prevenirea fraudelor;
– verificarea respectării termenilor și condițiilor care reglementează utilizarea website-ului nostru (inclusiv monitorizarea mesajelor private trimise prin intermediul serviciului nostru de mesagerie privată); și
alte utilizări.
Dacă trimiteți informații personale în vederea publicării pe website-ul nostru, vom publica și vom folosi aceste informații în concordanță cu întinderea acordului pe care ni-l furnizați.

Setările de confidențialitate pot fi utilizate pentru a limita publicarea informațiilor dvs. pe website-ul nostru și pot fi modificate cu ajutorul comutatoarelor de confidențialitate de pe website.

Fără consimțământul dvs. expres, nu vom furniza informațiile dvs. personale către terți pentru marketingul direct din partea acestor terți sau din partea oricărei alte terțe părți.

E. Divulgarea informațiilor personale

Putem divulga informațiile dvs. personale oricăruia dintre angajații, ofițerii, asigurătorii, consilierii profesioniști, agenții, furnizorii sau subcontractanții noștri după cum este necesar în mod rezonabil pentru scopurile prevăzute în această politică.

Putem divulga informațiile dvs. personale:
– în măsura în care ni se solicită acest lucru prin lege;
– în legătură cu orice procedură legală potențială sau în curs;
– pentru a stabili, exercita sau apăra drepturile noastre legale (inclusiv furnizarea de informații către terți în scopul prevenirii fraudelor și reducerea riscului de credit);
– către cumpărătorul (sau potențialul cumpărător) al oricărei afaceri sau oricărui bun pe care le-am vândut (sau avem în plan să îl vindem); și
– oricărei persoane considerăm în mod rezonabil că s-ar putea adresa unei instanțe sau unei alte autorități competente pentru divulgarea informațiilor personale în cazul în care, în opinia noastră rezonabilă, o astfel de instanță sau autoritate ar putea să dispună divulgarea informațiilor personale.
Cu excepția situațiilor prevăzute în această politică, nu vom furniza informațiile dvs. personale către terți.

F. Transferuri internaționale de date

Informațiile pe care le colectăm pot fi stocate, prelucrate și transferate între oricare dintre țările în care funcționăm pentru a ne permite să utilizăm informațiile în conformitate cu această politică.
Informațiile colectate pot fi transferate între următoarele țări care nu au instituite legi de protecție a datelor personale echivalente cu cele în vigoare în Spațiul Economic European: Statele Unite ale Americii, Rusia, Japonia, China și India.
Informațiile personale pe care le publicați pe website-ul nostru sau pe care le trimiteți spre publicare pe website-ul nostru pot fi disponibile prin internet în întreaga lume. Nu putem împiedica utilizarea sau utilizarea greșită a acestor informații de către alții.
Sunteți de acord în mod expres cu transferurile de informații personale descrise în această Secțiune (F).

G. Păstrarea informațiilor personale

1. Această Secțiune G stabilește politicile și procedurile noastre de păstrare a datelor, care sunt concepute pentru a ajuta la asigurarea respectării obligațiilor noastre legale cu privire la păstrarea și ștergerea informațiilor personale.
Informațiile personale pe care le prelucrăm cu orice scop sau scopuri nu vor fi păstrate mai mult decât este necesar pentru acel scop sau scopuri.
3. Fără a aduce atingere articolului G-2, de obicei ștergem datele cu caracter personal care se încadrează în categoriile prezentate mai jos la data/ora stabilite mai jos:
informațiile de tip personal vor fi șterse în următoarele 24 de ore de la contactarea clientului.
În pofida celorlalte dispoziții din această Secțiune G, vom păstra documente (inclusiv documente electronice) care conțin date cu caracter personal:
– în măsura în care ni se solicită acest lucru prin lege;
– dacă considerăm că documentele pot fi relevante pentru orice procedură legală în derulare sau viitoare; și
pentru a stabili, exercita sau apăra drepturile noastre legale (inclusiv furnizarea de informații către terți în scopul prevenirii fraudelor și reducerea riscului de credit);

H. Securitatea informațiilor dvs. personale

Vom lua măsuri de precauție tehnice și organizaționale rezonabile pentru a preveni pierderea, utilizarea necorespunzătoare sau modificarea informațiilor dvs. personale.
Vom stoca toate informațiile personale pe care le oferiți pe serverele noastre securizate (protejate prin parolă și firewall).
Toate tranzacțiile financiare electronice încheiate prin intermediul website-ului nostru vor fi protejate de tehnologia de criptare.
Ați luat la cunoștință faptul că transmiterea informațiilor pe internet este în mod obișnuit nesigură și nu putem garanta securitatea datelor trimise pe internet.
Sunteți responsabil(ă) pentru păstrarea confidențialității parolei pe care o utilizați pentru accesarea website-ului nostru; nu vă vom solicita niciodată parola (cu excepția momentului când vă conectați pe website-ul nostru).

I. Modificări

Ne rezervăm dreptul de a actualiza această politică din când în când publicând o versiune nouă pe website-ul nostru. Trebuie să verificați ocazional această pagină pentru a vă asigura că înțelegeți orice modificare adusă acestei politici. Vă putem anunța despre modificările aduse acestei politici prin e-mail sau prin sistemul de mesagerie privată de pe website-ul nostru.

J. Drepturile dvs.

Ne puteți solicita să vă oferim orice informații personale deținem despre dvs.; furnizarea acestor informații va fi supusă următorilor termeni:
– plata unei taxe – 15 lei
– furnizarea de dovezi suficiente cu privire la identitatea dvs.
Putem reține informațiile personale pe care le solicitați în măsura permisă de lege.

Ne puteți solicita în orice moment să nu prelucrăm informațiile dvs. personale în scopuri de marketing.

În practică, de obicei fie vă exprimați acordul expres prealabil cu privire la utilizarea informațiilor dvs. personale în scopuri de marketing, fie vă vom oferi posibilitatea de a renunța la utilizarea informațiilor dvs. personale în scopuri de marketing.

K. Site-uri terțe

Site-ul nostru include hyperlink-uri către și detalii despre site-uri terțe. Nu deținem niciun control și nu ne facem responsabili pentru politicile și practicile de confidențialitate ale terților.

L. Actualizarea informațiilor

Vă rugăm să ne anunțați dacă informațiile personale pe care le deținem despre dvs. trebuie să fie corectate sau actualizate.

M. Cookie-uri

Website-ul nostru folosește cookie-uri. Cookie-ul este un fișier care conține un identificator (un șir de litere și numere), care este trimis de un server web către un browser și care este stocat de acel browser. Identificatorul este apoi trimis înapoi la server de fiecare dată când browser-ul solicită o pagină de la acesta. Cookie-urile pot fi cookie-uri „persistente” sau cookie-uri „de sesiune”: cookie-ul persistent va fi stocat de către browser și va rămâne valabil până la data stabilită de expirare, cu excepția cazului în care acesta este șters înainte de data de expirare; pe de altă parte, cookie-ul de sesiune va expira la sfârșitul sesiunii utilizatorului, la închiderea browser-ului. Cookie-urile nu conțin de obicei informații care identifică personal un utilizator, dar informațiile personale pe care le stocăm despre dvs. pot fi legate de informațiile stocate și obținute prin cookie-uri. Pe site-ul nostru folosim atât cookie-uri persistente, cât și de sesiune.

Numele cookie-urilor pe care le folosim pe website-ul nostru și scopurile pentru care sunt utilizate acestea pot fi găsite mai jos:
Folosim Google Analytics și Adwords pe website-ul nostru pentru a recunoaște un computer atunci când un utilizator vizitează website-ul, urmărește utilizatorii cât timp navighează pe website, permite activarea unui coș de cumpărături pe website, îmbunătățește capacitatea de utilizare a website-ului, analizează utilizarea website-ului, administrează website-ul, previne fraudele și îmbunătățește securitatea website-ului, personalizează website-ul pentru fiecare utilizator, direcționează reclame care pot fi de înțeles deosebit pentru utilizator;
Majoritatea browser-elor vă permit să refuzați să acceptați cookie-uri – de exemplu:
– În Internet Explorer (versiunea 10) puteți bloca cookie-urile utilizând suprascrierea setărilor de manipulare a cookie-urilor, disponibile printr-un click pe „Instrumente”, „Opțiuni de Internet”, „Confidențialitate”, apoi „Avansat”;
– În Firefox (versiunea 24) puteți bloca toate cookie-urile făcând clic pe „Instrumente”, „Opțiuni”, „Confidențialitate”, selectând „Utilizați setări personalizate pentru istoric” din meniul derulant și debifând „Acceptați cookie-uri de la website-uri”; și
– În Chrome (versiunea 29), puteți bloca toate cookie-urile accesând meniul „Personalizare și control”, făcând clic pe „Setări”, „Afișați setările avansate” și pe „Setări de conținut”, apoi selectând „Blocați site-urile să trimită orice date” la rubrica „Cookie-uri”.
– Blocarea tuturor cookie-urilor va avea un impact negativ asupra utilizabilității multor website-uri. Dacă blocați cookie-urile, nu veți putea utiliza toate funcțiile de pe website-ul nostru.

Puteți șterge cookie-urile deja stocate pe computer – de exemplu:
– În Internet Explorer (versiunea 10), trebuie să ștergeți manual fișierele cookie (puteți găsi instrucțiuni despre cum puteți face acest lucru la http://support.microsoft.com/kb/278835 );
– În Firefox (versiunea 24), puteți șterge cookie-urile făcând clic pe „Instrumente”, „Opțiuni” și „Confidențialitate”, apoi selectând „Utilizați setări personalizate pentru istoric”, făcând clic pe „Afișare cookie-uri”, apoi pe „Ștergeți toate Cookie-urile“; și
– În Chrome (versiunea 29), puteți șterge toate cookie-urile accesând meniul „Personalizare și control”, făcând clic pe „Setări”, „Afișați setările avansate” și pe „Ștergeți datele de navigare”, apoi selectați „Ștergeți cookie-urile și alte date despre website și plugin-uri” și faceți click pe „Ștergeți datele de navigare”.
Ștergerea cookie-urilor va avea un impact negativ asupra utilizabilității multor website-uri.

16. Litigii

TERMENII ȘI CONDIȚII GENERALE DE VÂNZARE (TCGV) se supun legislației române. În caz de litigiu, dacă rezolvarea pe cale amiabilă nu are efect după înregistrarea reclamației la sediul companiei, se va apela la instanța judecătorească a Tribunalului Pitești. HandyHands nu răspunde de prejudiciile cauzate fără culpa sa, de nefuncționarea magazinului online sau pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării paginilor magazinului virtual ( ex: defecțiuni la rețeaua de internet). Forța majoră exonerează de răspundere partea care o invocă.

17. Material și produse

Vă recomandăm să supravegheați copilul în timp ce se joaca cu produsul din lemn. Îndepărtați orice ambalaj înainte de folosire. Nu expuneți produsul la foc, temperaturi ridicate sau umiditate.
Fiind produse lucrate 100% manual, pot exista mici diferențe în textura lemnului sau a culorilor.